Nystart

Nu ska jag försöka ta tag i det här igen..

Igår var det begravning. På något sätt känns det som att nu är det ett avslutat kapitel..nu har kroppen fått vila. Jag är inte speciellt troende men det finns en tröst i att hans själ och tanke hamnat på ett bättre ställe.



Tack alla för att ni kom, för alla fina blommor och för alla fina ord och för att ni finns. Ni gjorde alla hans sista färd till ett värdigt avslut. Jag är stolt över att få ha varit hans dotter och tacksam för att ha fått den tiden vi fick.

(om någon undrar så gråter jag floder just nu)

Karin vill åka till IKEA idag..vi får väl se vad dagen har att ge..

pusshej ♥

Kommentarer
Postat av: Hanna

Så fina ord.



Jag tänkte på er i går förmiddag vad hemskt det måste vara men vad starka ni är.



Önskar er allt gott i fortsättningen!



Kram Hanna

2009-10-16 @ 07:57:46
URL: http://hannasfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0