Söndag

Idag har varit en rätt lugn dag.
Jag har en enormt charmigt humör..inte..men jag tror ändå att vi haft det rätt mysigt.
Vi tog en långpromenad med Pazzo runt spångarna. Vilket gav mig skavsår på båda fötterna eftersom jag bestämt mig för att inte bli blöt om fötterna och hade stallskorna på mig.
Direkt efter promenad åkte jag till syster och vi for vidare till IKEA i kungens kurva. M fick vara hemma och köra hem sängen som stod i lägenheten och skräpade..så nu har vi en säng och behöver inte sova på golvet längre! :)

Det blev inget speciellt köpt på IKEA.
Jag köpte: galgar, ett ljus, glas, kritor, en burk och tvålpum och tandborstmugg.
Elin köpte: Eh..13 saker tror jag..en stol till sander, muggar, glas..eh..ja..
En massa plock typ..
Vi var inte ute efter något speciellt..vi BEHÖVDE bara kolla lite..
Anledningen till att jag vet att hon köpte 13 saker är att vi fick handla i snabbkassan för vi hade mindre än 15! Superbra..

M är nu iväg och tränar med Emelie..jag äter varm macka och dricker cola..

I morgon är stora fikar-dagen..vi får väl se hur det blir..jag behöver iaf ordna vårt hem så det blir lite ordning! :)

pusshej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0