natten

Jag kan inte sova..

Eller..man ska inte säga att man inte kan..men det är väldigt svårt just nu..


Jag saknar


Kom att tänka på julen..det blir en jul utan tomte. Han var en kass tomte..men han älskade det och vi älskade honom för att han gjorde det.

Jag var över till mamma en sväng idag..tänkte åka upp och tända ljus, men jag glömde ljuset hemma..jag är kass. Jag var en kass dotter och nu kan jag inte ens komma ihåg ett ljus

Mest gråter jag för att jag har dåligt samvete. Jag gjorde inte si och jag gjorde inte så. Allt jag inte gjorde..jag gör så lite. Hur kan dagarna bara försvinna så här utan att jag gör något? jag är fortfarande en dålig dotter, jag är en dålig vän och syster. Jag tror att jag är en ganska bra flickvän ibland..men oftast känner jag mig som en liten barnunge som bara bryr mig om mig själv..

Jag älskar min pappa jättemycket..men jag kan inte minnas att jag sa det till honom..någonsin. Jag har aldrig sagt till min pappa att jag älskar honom..hur ska han då veta det?

Det är vad du gör som definerar vem du är.

Jag vill väcka M..men han behöver all sömn han kan få. Jag pratar lite med Anna men vill inte belasta någon annan egentligen..jag har ju inget att säga heller direkt..

Det kanske är dags för sängen..jag behöver väl också sova. Till och med de stora barnen har ju gått och lagt sig..

Det ordnar sig

pusshej ♥

Kommentarer
Postat av: Micke

Lars älskar dig mer än allt annat i universum. Han vet att du älskar honom. Det kommer aldrig att försvinna eller gå över.



Att du mår dåligt och känner som du gör är inte alls konstigt. Men du har fel. Du är en underbar syster, dotter, flickvän och kompis.



Väck mig. Jag älskar dig.

2009-11-07 @ 07:32:33
Postat av: Sofie

Du är Bäst, TRO INGET ANNAT



Vill du prata så får du lassa hur mycket du vill på mig, om det är någon som är en dålig kompis så är det jag som inte har tid med nåt nu för tiden!



Du är alldeles för hård mot dig själv gumman, du vet att han älskade dig och att han visste om att du älskade honom.. Man behöver inte säga allt med ord!!



RING MIG vilken tid på dygnet å väck mig om du inte vill väcka Micke!



puss

2009-11-07 @ 12:05:51
URL: http://sofiemedpuff.blogg.se/
Postat av: ÄLIN

Klart han vet att du älskar honom!

Kass har du aldrig varit (förutom på matlagning) och kommer aldrig bli heller!

2009-11-07 @ 18:03:03
URL: http://kattenmusentiotusen.blogg.se/
Postat av: MrsSkebo

Du belastar inte!....

finns här ... kram på dej!

2009-11-07 @ 22:52:13
Postat av: M A L I N

vad gör du idag då?

2009-11-09 @ 20:47:51
URL: http://nilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0