lördag

Denna lördag började med träning på hammarvallen..jobbig som vanligt. Sedan for jag hem och duschade och sedan tog jag och M räsern till Etown. Vi började på Gense-fabriksboden och shoppade loss en stekpanna och en pannkakslagg. Så ni som tänkte köpa det till mig i julklapp kan tänka ut något annat nu.

Efter Gense åkte vi in till city. Jag köpte en mascara och sen åt vi kina mat. Efter maten blev jag så hemskt trött till att börja med. Vi åkte hem och jag var trött och sur. Väl hemma började jag må så dåligt så jag nästan, bara nästan, kräktes. Sen har jag sovit tills nu. Trött och sliten.

M är iväg och tränar nu..så jag ska sova lite till tror jag, så kanske jag är lite trevlig när han kommer hem sen. Det kanske är som han säger att jag behöver sova mer..men jag får ju inget gjort..

Ledsen Sofie att jag inte hörde av mig..jag är allmänt kass på det..

pusshej ♥


Kommentarer
Postat av: Sofie

Det gör inget gumman.. Det finns flera dagar! puss

2009-11-14 @ 19:13:47
URL: http://sofiemedpuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0