väder

just nu är det perfekt väder för att vara ute och cykla..och det har jag faktiskt gjort också..ända till stallet och tillbaka :S alldeles för lite men just för tillfället kunde jag lika gärna ha cyklat jorden runt. Motivationen är nere på noll om inte ännu lägre..det är nästan så jag börjar gråta varje gång jag tittar på cykeln för att jag borde cykla men varken vill eller orkar eller har lust. jag vill inte göra någonting. jag hatar det. det är inte jag.

jag kommer inte ens upp ur sängen på ,mornarna..även om klockan ringer så vänder jag bara på mig. jag sover inte..varken på nätterna eller på mornarna..jag bara ligger. igår satt jag uppe och läste en del..men det hjälpte inte..jag tittade för övrigt mest på boken..minns inte ens vad jag läste precis när jag läst det.

Världens bästa Karin cyklar tvärs över gotland idag. 81km..hon är bra duktig hon. Hoppas att det går bra.

Själv ska jag ta mig igenom ännu ett arbetspass..

Imorn är jag ledig..då ska jag försöka göra något vettigt. Kanske göra något med hunden så kanske det blir roligare att röra på sig..

blä

pusshej ♥

Kommentarer
Postat av: ÄLIN

Och när du o hunden har hurtat klart så ska du komma hem till Malin på tjejkväll!!!!!!!!!!!

2009-05-21 @ 15:22:36
URL: http://kattenmusentiotusen.blogg.se/
Postat av: Anonym

du tycker inte att du glömde något under dagen i dag? hunden var tvungen att stå ut med världens mest kassa husse hela dagen och dessutom i regnet! fy vad husse är dålig...

2009-05-22 @ 18:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0