järnbrist?

Storasyster tror att jag har järnbrist så hon har fått mig att gå till Apoteket och köpa Niferex. Vi får väl se om det bli bättre. Jag hoppas verkligen det.

Igår cyklade jag 34km på 1,15. Kändes faktiskt bra..

Idag jobbar jag 14-01..blir nog bra..

Imorn ska jag åka med storasyster och familjen till Jacob som fyller år i veckan. Jag har minsann köpt paket idag..

Nu måste jag städa och fixa lite här hemma! Är det någon som vill ha något så kom och ta en titt här..jag vill inte ha!!

pusshej ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Man blir ju inte sådär jättetrevlig i magen av Niferex.... Men desto piggare!

2009-05-23 @ 16:37:16
Postat av: ÄLIN

Skitblogg. Det var jag som skrev

2009-05-23 @ 16:37:39
URL: http://kattenmusentiotusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0