bakis

Idag känner jag mig jättebakis. Har dock inte druckit alkohol på...ehm..jag minns inte ens när det var sist. Och det var speciellt inte igår. Igår jobbade jag. Vi var ganska många som jobbade. Konstigt med tanke på att vi inte hade så hemskt mycket gäster. Men det är väl för att vi ska vara för några någon annan gång när vi har massor av gäster.

I onsdags var jag ledig. Då passade jag på att åka och göra en fotanalys. Det var intressant och extremt dyrt. Han som utförde analysen var förvånad att jag överhuvudtaget fortfarande kunde gå. Normala människor går på hälen, yttre delen på mitten av foten och främre trampdynorna. Själv går jag bara på hälen och främre trampdynorna. Jag har hålfot rakt över foten = inte bra för foten. Det är därför jag får ont i benhinnorna. Så nu är det beställt inlågg och jag köpte ett par nya skor och hela kalaset gick på typ 4000kr. Tack då. Det kommer bli en rolig månad.

Den 21:a fyller Per år.
25:e ska jag lämna bilen till lackverkstan.
28:e kommer hovslagaren.
1:a juni går flyttlasset mot Orrögatan. 
3:e  fyller Ebba 1 år!! 
Och 7:e cyklar Karin och jag Halvvättern.

Så ser den närmaste framtiden ut.

pusshej ♥

Kommentarer
Postat av: Karin

ska bilen få eldflames????

2009-05-15 @ 12:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0