ang. frukost


Kan de verkligen ta ut varandra så de inte gör någon nytta?

Jag borde komplettera med något men jag vet inte riktigt med vad..ett glas vatten brukar jag svälja ner det med..men annars är det ju svårt. Kalcium försämrar upptagandet av de flesta bra sakerna så då går ju fil, yoghurt, smör, ost och allt sånt bort. Det är äckligt med gröt utan mjölk..så vad ska jag hitta på då?

Jag inbillar mig att det hjälper i alla fall..jag tror att jag blir lite piggare..även om det kanske inte syns än..

pusshej ♥

Kommentarer
Postat av: Heléne

Remember me?



Hon som körde dig till stallet o gick i samma klass som din syster. Hittade din blogg genom Mattias blogg (som jobbar på macken) och måste säga att jag gillar den :-). DIN blogg alltså.



Hur är det i Flen nuförtiden?

Hälsa dina systrar från mig, tänker ganska ofta på dem och minns särskilt vissa episoder, till exempel när Elin skulle lära mig att inte vara mörkrädd och tvingade mig att gå upp i skogen bakom hyreshusen när det var kolsvart ute!!



Eller när Karin sydde en trestegsorm åt mig.. Tror jag fortfarande har den kvar!

Kram/Heléne

2009-06-04 @ 21:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0