tankar

Det finns de som BARA säger snälla saker och är världens bästa jämt. Jag skulle inte vara något utan dem..

Idag har jag haft en superbra dag med Älin. Vi var båda supertrötta efter gårdagens vin men ändå lyckades vi baka ett bröd (som även det påminde lite om hamsterbur i doften...vad gör vi för fel?) laga till en utomordentligt god rotsaksgratäng, äta av gratäng och ca 15 minuter senare fika på brödet,  promenera till ica och runt orrö för att avsluta med varm choklad, smörgåsar och bullar. Hann dessutom busa med Ebba och svallra lite också. Konstant mätt och så nöjd. Det är så skönt att bara umgås.



5 timmar av kvällen har spenderats på slottet och nu är jag hemma..lite för pigg. Ska försöka städa i ordning lite hemma så det är presentabelt...imorn kommer flens bostad och ska göra någon slags besiktning för att se om det behöver målas om..jag jobbar men orkar inte engagera mig i att de kommer gå in hos mig. Hatar att de ska gå in i mitt hem och riva runt utan att jag är där..men det känns som ett jätteprojekt att hålla på och vara jobbig. Men det är ju lite min grej överhuvudtaget..att vara jobbig.
                                                                             Före



                                                                                 Och efter


London närmar sig med rasande fart..ser verkligen fram emot det!

nu ska jag försöka ta tag i städningen..

pusshej ♥

vätternrundan-09

Kommentarer
Postat av: ÄLIN

Papper om pulvret finns att hämta på macken. Jag ska skriva en lapp med ditt namn på o sätta fast på det. Ska dit o hämta mitt alldeles strax. Utan mig skulle du vara en helt vanlig Sara. Med mig är du min Sara. Köp nåt som du behööööver sen när du är i London! ;) Puss

2009-03-05 @ 17:57:34
URL: http://kattenmusentiotusen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fel fel fel. Mattias hade glömt alla papper hemma. Så de finns hos mig from imorgon kväll ist! Om han kommer ihåg...

2009-03-05 @ 19:00:01
Postat av: Sofie

Förstår inte hur ni orkar äta så mycket hela tiden och att ni är såå duktiga med att baka bröd^^

Du får verkligen pyssla om dig när du är i London^^

puss

2009-03-05 @ 23:05:23
URL: http://sofiemedpuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0