sova...

jag borde sova nu..
ska göra det strax..
ska bara..

har varit hos sofie..blev dock ingen alkohol för mig. eller jo, jag smakade hennes "rosa panthern" helt okej..men annars körde jag. vet inte varför men alkoholen lockar inte som den gjorde förr. ibland är jag jättesugen, men sen går det över..och de få gångerna jag faktiskt dricker blir jag antingen knökfull eller så dricker jag bara ett glas och häller ut för det inte var så gott som jag tänkte att det skulle vara..

vi åt i alla fall mycket god mat på thai classic. en romantisk middag på tu man hand..så mysigt så.
efter maten stannade vi till hos sofie och bytte om och fixade lite och sen åkte vi vidare till jenny, men jenny var inte hemma. så då åkte vi till martin och tittade på hans lägenhet. riktigt najs faktiskt..etta centralt i etuna..perfekt för mig? ja jag tror minsann det. vi fick även se en del roliga kortfilmer på hans dator..och personligen höll jag på att dö av skratt till en "musik video" med tecknade bilder till britteriks-bamsesaga. Tydligen blev jag filmad..men jag hoppas verkligen att det inte läggs ut något någonstans..

nu sängen..ska strax upp och åka till stallet...

pusshej ♥

vätternrundan-09

Kommentarer
Postat av: Karin

Kan man nån stans på vår sportiga blogg se om det finns nån som läser den? Typ en räknare som räknar läsare eller nåt?

2009-03-01 @ 14:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0