Packa packa packa..men vad?

Det är nu det börjar. I natt har jag inte sovit långa stunder. Jag kom ju på att det är typ snart jag ska åka..typ på söndag! Och jag ska ju jobba både ikväll och imorn kväll..och imorn innan jobbet ska Hannah och jag fördela packning! Det innebär att jag måste vara färdig innan jag åker till jobbet idag! Oh my God! Hur ska det gå till?

Det svåraste är ju att veta vad jag ska packa. Jag vill ju ha så mycket plats som möjligt i väskan så jag kan shoppa när jag är där..men jag vill ju samtidigt ha med allt som jag behöver. Sen måste jag ju packa på det bästa sättet..och det kan man ju bara prova sig fram tills det känns bra..jag är expert på att packa om..suck.

Igår var jag och lånade en dator som jag kanske ska köpa..den är verkligen skitliten..men jag har ju en stor också så de kanske kompletterar varandra? Den verkar ju väldigt bra iaf..men då har ju inte jag haft den så länge än..och dessutom kan jag inte så mycket om datorer..vi får välla se. Mycket finesser är det i alla fall..

Nehe..jag har faktiskt inte TID! Jag kanske måste äta något idag också..typ frukost lr så..

Jag måste sluta säga (och framför allt skriva) TYP. Äckligt ord.

pusshej ♥

vätternrundan-09


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0