Nyfiken...

Man vill ju bra gärna veta vilka som läser bloggen..men det är inte så många som kommenterar så då är det ju liksom omöjligt att få veta..-pikar-
Fast nu har  jag ju inte varit så duktig på att blogga så det finns inte så mycket att kommentera iof..men ändock!

Bilen gick igenom..jippie! jag är lite duktigare på att besikta bilar än alla andra.....?

Nu ska jag åka tillbaka till systern, för (surprise) jag glömde glasögonen där..det är lite det som är min grej..

vad göra sen då?..det vet endast väverskan i mio min mio som väver osynlighetsmantlar..eventuellt kan det vara så att jag har blandat ihop det där lite..jag minns inte riktigt. JAG VILL SE MIO MIN MIO...den är bra..bosse..-minns-

pusshej ♥

Kommentarer
Postat av: m

mio min mio, sög då, suger nu och kommer alltid att suga fet, rutten äcklig purjo...



det uppdateras ju lite segt i bland, men det kom du ju på själv. jag läser iaf... ;)

2009-03-24 @ 14:55:03
Postat av: ÄLIN

Jag vill se mio min mio med dig! Och att jag är ditt störstaste fan är väl redan ganska uppenbart! ;)

2009-03-26 @ 20:31:25
URL: http://kattenmusentiotusen.blogg.se/
Postat av: Karin

jag läser också

2009-03-27 @ 08:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0