Läsarräknare

Jag vet att det finns en "läsarräknare" på den här bloggen..men jag hittade ingen till vätternrundan-09..men eftersom att det inte är någon som kommenterar så antar jag att det inte är någon som läser den..

London börjar närma sig och jag måste kanske börja fundera på vad som ska packas och fixas..det är ju bara en vecka kvar..haha..

Plan:

Idag: Jobb 16-00

Tisdag: Ledig. Stallet på kvällen och efter det Desperate och vin med Älin.

Onsdag: Brödbak m. Älin på dagen. Jobb 18-23

Torsdag: Jobb 10-16. P-möte kl.14.

Fredag: Ebba har namnsdag. Jobb 15-01

Lördag: Jobb 14-23 och Mormor fyller år..får åka dit någon annan dag..

Söndag: Till  LONDON! Vet inte när flyget går men Hannah har nog koll..

Måndag, tisdag: LONDON

Onsdag: Hem på kvällen..tror att flyget är framme typ 22?

Torsdag: Försöka få klipptid. Ompackning.

Fredag: Antingen åker jag till gotland eller så gjorde jag det på torsdagkvällen. Karin fyller i alla fall år.

Lördag: Gotland

Söndag: Hem för att stanna där ett tag.

Det är den närmsta framtiden..så märker vi väl vad som händer sen..

pusshej ♥

vätternrundan-09

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0