Världens bästa M

Idag har varit en väldigt bra dag!

Vaknade bredvid Sofie med strålande solsken utanför fönstret. Kanske inte direkt jättebredvid men i alla fall i samma rum. Jag blev väckt av att någon låste upp dörren och det kom in en stor svart hund in i lägenheten tillsammans med en skitsnygg kille och en liten blond tjej..de sa att det var kanonväder ute så så snart de gått igen studsade vi upp och klädde på oss och gav oss på jakt efter våra bilar som vi lämnat på någon uppfart vid ett hus någonstans i hälleforsnäs.
Där ifrån åkte Sofie hem och jag hoppade studsmatta med två blonda troll. Jättelänge sedan jag hoppade studsmatta..riktigt skoj!
Efter lite lek och bus och flyttande av kaniner mm så packade vi in oss i bilen och åkte till BPs..Inget blev handlat men däremot blev det en härlig lunch inhandlad på Rätt Pris innan hemfärden. Hemma intogs lunchen och medans de två äldre trollen pantade burkar så målade vi andra på världens största ritpappersrulle med kritor..men inser ju snart hur obegåvad man är. När de andra kom tillbaka så hoppade vi in i bilen igen och åkte iväg till Tuna Park för lite shopping..eller ganska mycket shopping. Riktigt najs. Efter shopping: hem och äta igen och sedan drog jag till Rivalen. En riktigt härlig tur i sommarsolen med världens härligaste häst..
Vitigast på hela dagen var ju dock när alla barnen sov och Twilight var färdig tittad på (för övrigt en bra film..men jag är inte riktigt lika imponerad som Älin o Sofie) för då var det nämligen paketöppning!! Som jag väntat på något slags paket och äntligen kom de! Typ världens finaste örhängen och ett presentkort fick jag minsann. Jag är som ett litet barn..jag älskar dem! TACK TACK TACK!

Imorgon är en annan dag..jag vet inte rikgit hur jag jobbar men det brukar visa sig...

pusshej ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dålig uppdatering här tycker jag....

2009-06-29 @ 13:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0