Underbara dag

Idag är en sån där perfekt dag.

Just nu sitter jag och äter världens godaste biffar som världens bästa Älin har gjort till mig.
För en stund sedan stod jag i solen på balkongen och vinkade till Noel och innan det hade jag det underbart i stallet och för att inte tala om det grymt bra vädret för min ridtur. Det är så livet ska vara. Mysa med hästen och bara ha det bra..synd att det skuggas lite av att jag ska åka till jobbet sen..Men just nu mår jag RIKTIGT bra. det var länge sedan..

Båda kaninerna som vi skulle få har dött..jättetråkigt. Ja, det finns fler..men inte just de..de var så sjukt söta (för det är inte alla andra kaninungar?!)

Jag slog just sönder en tallrik..men vad gör väl det..inget kan förstöra min braiga dag!!

pusshej ♥

Kommentarer
Postat av: Syster

Var det min tallrik?

2009-06-16 @ 12:12:16
Postat av: sara

nej det var min egen..

2009-06-17 @ 08:16:49
URL: http://supersnaellasilversara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0