Värdelös

Jag minns inte hur många gånger jag lagat mat på ett ganska kort tag nu..och varje gång har det blivit jätteäckligt och M har kastat maten. Idag fick jag till och med recept från syster på ugnspannkaka..menneh..den stelnade aldrig. Den stod i ugnen i 200grader i 1,5 timme sen orkade vi inte vänta längre och det gick inte att äta. Så från och med idag får han laga maten. Själv vill jag bara skjuta mig själv..det är ju busenkelt att bara vispa ihop. Hur svårt är det att göra som det står i ett recept? Inte ett dugg..men tydligen är det något allvarligt fel på mig.

Jag ger upp

Kommentarer
Postat av: ÄLIN

Kom hit men ett kilo nötfärs, en lök o 5 dl grädde så kan jag steka pannbiffar åt dig som du kan "låtsaslaga"! :*

2009-07-14 @ 23:42:40
URL: http://kattenmusentiotusen.blogg.se/
Postat av: Karin

Fil är också gott

2009-07-15 @ 09:08:17
Postat av: Sofie

jag kan inte heller laga mat. Det är därför man håller sig till lätta saker som att steka korv/köttbullar och kokar makaroner till! Lär dig äta kor, för korv med bröd är himla lättlagat^^

2009-07-15 @ 16:28:59
URL: http://sofiemedpuff.blogg.se/
Postat av: Micke

Men sluta! Du är långt i från värdelös! Tycker om dig massor och hävdar bestämt att din syster lurade dig...

2009-07-16 @ 07:59:28
Postat av: jessica

Fin blogg. Kika in min och släng en kommentar!

PUSS.

2009-07-28 @ 20:22:28
URL: http://jessicaisabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0