Sommar!

Jag har inte tid! haha..
Massa jobb och en massa sol så jag har inte tid med datorn!

Jag jobbar den här veckan också sen är det SEMESTER!!! woho

På fredag är sista dagen och det som väntar närmast är en hetstur till Gotland..

Båten går 23.05 (?) på fredag kväll..ankommmer någon gång efter 02. Kl. 09 på lördag ska vi befinna oss i ringen med Pazzo och visa upp honom för domare..håll tummarna att det går bra!!
Lördagkvällen kommer att spenderas med familj och vänner och god mat och kubb. Klockan 07 på söndag morgon går båten hem. Skönt att vara ledig och komma bort lite :P haha stressa mera..det är mitt nya motto!

Imorgon är jag ledig..vi får se vad dagen har att erbjuda. på kvällen ska vi iaf gå på bio hela gänget förmodligen..Ice Age 3 har ju premiär ikväll så den står högt på listan..

Ska försöka uppdatera lite oftare..

GUU VA JAG LÄNGTAR EFTER SEMESTER

pusshej ♥

Kommentarer
Postat av: Micke

Men du... Du ligger ju i sängen, då lär det inte bli uppdaterat eller stress... Men jag klagar inte! Nice, riktigt nice ;)

2009-07-01 @ 14:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0