Sommar?

Sitter just nu och tittar ut genom fönstret och vet att jag måste gå ut med pazzo. Motivationen är väl inte direkt på topp eftersom att det spöregnar och jag har inga bra kläder att ha på mig. Men men..det blir nog uppfriskande..

Det var visst ett tag sedan jag skrev igen..
Sedan dess har jag hunnit med en del. Jag har lyckats med en ugnspannkaka, målat, grävt rabatter (!!!), ehm..jag minns inte mer..haha..men det var ju tre saker i alla fall! De där rabatterna höll på att ta död på mig igår..det är skönt med semester.

Jag glömde GRÖNAN. Sofie och jag tåg tåget till Svea Rikes Hufvudstad och förlustade oss. Mycket trevligt. Istället för lunch tog vi tidigt en korv med bröd och lite senare en stor låda popcorn. Nyttigt och man mådde härligt illa i alla karuseller. Insane var ungefär som namnet antyder..sjukt rolig ;) Vi åkte två gånger och jag minns inte när jag skrattade så mycket sist.

Jag har även varit på parken zoo med Elin, Noel och Sander. Noel har fyllt hela 6 år också!
Egon och lucas har varit här på semester. Vi har grillat som bara den. Lucas älskar Mickes kött :)

Jag har förmodligen glömt tusen saker som hänt..men det gör inget..

Som vanligt har jag varit sjukt dålig på att höra av mig till allt och alla och nu är det bara den här veckan kvar på semestern. Imorgon flyger jag till gotland för att tokladda inför fredag.

Idag betyder det alltså tvätta, städa och packa!

Men just nu..ut med hunden.

pusshej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0