tråkig

det är en tråkig tid i min blogg just nu..
jag är inte mig själv och försöker desperat hitta tillbaka..
för att göra det trycker jag i mig vitaminer, mineraler och rosenrot..det måste vara något jag har brist på för det är inte normalt. jag tror inte på depressioner..om man blir det så beror det på något..det är något som fattas i systemet..eller så är det något som är i systemet och stör. jag kanske måste göra en systemrensning helt enkelt. om det är någon som vet hur man gör det utan att leva på broccoliavkok i en månad så hör gäna av er.
det vore extremt praktiskt om man bara kunde starta om systemet som med datorn..så blir allt bra..

jag är så trött på all skit..det ska bara vara bra!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ååh, jag vet precis hur du känner! Hoppas det blir bättre snart!

2009-01-25 @ 23:15:57
URL: http://fiian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0