Tånagel undersökning?

Älin har ju föreslagit att jag ska göra en undersökning på hur mycket min västra stortånagel växer på ett år. Det kanske skulle vara intressant. Men då skulle jag ju vara tvungen att jämföra med den andra stortånaglen och evetuellt med de andra tårna också för att se vilka som växer mest/minst. För övrigt är det ju inte ett så hemskt trevligt ämne att diskutera på en blogg. Ska jag lägga ut bilder på tån och även på de avklippta nagelbitarna? Nä..jag tror minsann att jag skulle vilja ha ett annat ämne..det måste ju finnas någon som har en annan idé? Egentligen kanske jag inte vill ha något tema eller ämne på min blogg. Det känns ganska bra ändå att skriva om det som faller mig in.

Jag är bra sugen på att tattuera mig igen..kollar runt på motiv o så..vi får väl se.

pusshej ♥

Kommentarer
Postat av: Sofie

jag satt i två timmar igår och kolla på tatueringar på den sidan du la ut. Massor av fina, men det jag tänkte tatuera mig har ju typ varannan tjej på den sidan, så jag vart inte så jättesugen på det efter ett tag

2009-01-10 @ 11:34:50
URL: http://sofiemedpuff.blogg.se/
Postat av: m

vettigt, kolla noga och tänk igenom ännu mer noga... finns inget tråkigare än dussin-gaddar och mode-gaddar... usch!

2009-01-11 @ 06:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0