Syfte

Jag har inget syfte, ingen mening med min blogg. Man måste ju ha ett mål med sitt skrivande..eller någon slags mening med det i alla fall. Jag bara skriver. Inget någon annan kan få ut något av. Det är ju inte ens intressant eller underhållande. Om någon har något önskemål eller förslag på vad som ska skrivas så är ni välkomna att höra av er.

Ikväll är en MYCKET tråkig kväll. Jag har ingenting att göra..
Jag funderade på att se en film och äta popcorn..men sen tappade jag lusten. Känns värdelöst att göra det själv.

Övrig information jag kan delge är att jag har gått med i gaddad. Ett community för tattuerade, piercade, de som skulle vilja vara det eller de som bara är intresserade av sånt. Roligt att titta runt på andras mästerverk minsann.

Nej, något måste jag ju göra..det är trots allt fredag..

pusshej ♥

Kommentarer
Postat av: ÄLIN

MEN ÅÅÅH du kunde ju ha kommit hiiit...

Jag tycker att du ska redovisa hur mycket din vänstra strortånagel växer i din blogg. Varje gång du klipper den kan du mäta den avklippta biten noggrant och i slutet av året kan du göra att snyggt litet diagram över din tånagelväxt! jaa

2009-01-09 @ 21:41:51
URL: http://kattenmusentiotusen.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hehe, Älins förslag låter ju iofs väldigt spännande, om inte annat bara för att få veta hur mycket en nagel växer under ett år! :D

2009-01-09 @ 22:10:14
URL: http://fiian.blogg.se/
Postat av: Sofie

Älins idé verkar som en bra grej. I alla fall om du har det som intresse:P Appropå tattueringar och piercingar, ska vi pierca oss:P

puss

2009-01-09 @ 22:22:29
URL: http://sofiemedpuff.blogg.se/
Postat av: Syster

Jag tycker din blogg är jättebra, då vet jag att du lever även om jag inte hör av dig!

2009-01-10 @ 08:23:49
Postat av: m

Älins idé är bättre än sofie´s....



vad blev det för film?



2009-01-10 @ 09:10:50
Postat av: Karin

Jag vill läsa mer om din kille :P

2009-01-10 @ 15:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0