Sista dagen på v.2

Tro det eller ej..men idag har jag köpt KORV! Jag fick för mig att det är väldigt gott med bruna bönor och korv..så det köpte jag minsann. Vi får väl se om jag äter det eller om det får ligga i kylen och dö av sig själv.

Jag slog på stort och åkte till ICA för att införskaffa en utomordentligt genomtänkt och personlig present till Frippe. En påse Daim och ett kuvert lotter är ju inte vad man får varje dag! Okej, jag skäms lite för att jag inte fixat något roligare..jag är en dålig människa. Men han vann ju trots allt 20 kronor!..och han hade saker att göra i säkert fem minuter! Alltid något.
Och jag fick bullar, kakor och tappade moccarutor samt en riktigt mumsig tårta. Väldigt trevligt!

Just nu sitter jag och äter Gott och Blandat Yummie. Den är inte riktigt lika god som originalet..men det kanske funkar. Eller jag kommer nog aldrig köpa den igen..men den här påsen går nog att äta upp i alla fall.

Nu ska jag drömma mig bort på gaddad...

pusshej ♥

Kommentarer
Postat av: ÄLIN

Lr så gör du helt enkelt en korvstroganoff!

2009-01-14 @ 10:28:10
URL: http://kattenmusentiotusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0