Önskelista

Jag önskar mig:
 
Ett kök.
Om jag hade ett kök skulle jag köpa en massa roliga kökssaker..typ knivar och dyra pannor och grytor och annat skoj. Jag skulle även lära mig att laga mat..eller tvinga någon att lära mig. Om jag hade ett kök skulle jag även önska mig alla de dyra sakerna som man BEHÖVER i ett kök..för jag skulle vara för snål för att köpa dem själv.

Träningsskor.
Jag köpte ett par för inte så hemskt jättelänge sedan..men eftersom att jag inte tränade något och de kostade ganska mycket så sålde jag dem till mamma. Det är lite tråkigt nu när jag börjat träna igen..eventuellt blir det så att jag måste ge mig själv dem i present.

Skor.
Sofie påminde mig i lördags om att jag köper skor hela tiden. Men jag minns inte riktigt när jag gjorde det sist så jag BEHÖVER nog ett par..snarast.

Ny lägenhet.
Men det har vi ju redan pratat om så ytterligare information behövs väl egentligen inte.

TV.
En stor jävel som man kan titta på utan kikare och förstoringsglas men som ändå inte fyller upp hela rummet.

Tålamod.
Så att jag kan vara en tålmodig, förstående, modig, förlåtande och stark människa. Tyvärr tror jag banne mig inte att man kan köpa sånt för pengar. Men jag gör vad jag kan..

Mobiltelefon.
En som håller för alltid och inte krånglar eller går sönder. Även om jag tar på den eller äger den. Den ska helst inte kosta något heller. Igår tog jag på en telefon på festen och snabbmenyknappen slutade fungera. Sofie hade fått igång på MP3n som slutade fungera när jag tog på den..men när jag var i samma rum slutade den funka igen. Jag kanske ska anmäla mig till anti-statisk-programmet så jag inte har ett elektriskt fält runt mig som slår ut alla elektriska prylar i min närhet.

Det finns mycket som man önskar sig och som man ibland BEHÖVER. Det känns som att det började lite realistiskt med sedan spårade ur mot slutet så jag slutar innan det blir alldeles galet. Ofta sägs det att man inte alltid kan få det man önskar sig..och att man ibland ska akta sig för vad man önskar. Ändå önskar jag och önskar..men finns det minsta lilla chans att det kan slå in? Jag hoppas det..

Jag är ledig imorn. Då ska jag passa på att ta en långtur med Rivalen. Men det tar ju inte hela dagen. Jag kanske ska passa på och åka och köpa de där träningsskorna. Får se vad dagen har åt mig.

Det är riktigt riktigt tråkigt med reklam för övrigt. Man hinner ju glömma hela handlingen i filmen när de visas på tv. Sitter nu och tittar på National Treasure på fyran. Helt värdelöst för nu är det ju nyheter..vilket betyder att innan nyheterna är det fem minuter reklam och efter nyheterna är det fem minuter reklam. Sedan är det vädret och efter det fem minuter reklam innan filmen börjar igen. Det betyder att jag har tio minuter reklam, typ tio minter nyheter (?) och fem minuter väder (?) kvar att se på innan filmen börjar igen. Det är ju helt galet!!!! Jag kanske ska diska lite istället..NEJ för jag har alldeles för mycket träningvärk. Jag försökte lura sofie att det blev lite bättre om hon rörde på sig så hon skulle ta sig i kragen och fixa mat så hon inte skulle svälta..men jag tror inte att hon gick på det..

pusshej ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har jag skrivit nu för att jag ska få ett sånt svar tillbaka....



Dumma träningsvärk som aldrig försvinner:P

2009-01-18 @ 22:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0