Något hände...

Eftersom att de håller på att montera bredbandsuttag i hela huset så var det ingen större idé att försöka vila hemma, så jag passade på att ta med lite tvätt hem till mamma och lånade hennes tvättmaskin medans jag tog en lur på hennes soffa. När jag sedan vaknade var jag helt förstörd. Hängig, seg och ont överallt. Det kan man ju lätt bli när man slumrar en stund på dagen..men det kändes inte alls bra. Att jag har ont i kroppen kan ju även vara för att jag bar en massa tyngre saker igår. Men hur som helst så hörde jag av mig till Älin o sa att det kanske inte är någon bra idé att jag kommer ändå..och hon skulle till affärerna så kunde vi höras lite senare..för jag kanske bara var efter-vila-trött-och-seg och hoppades på att komma igång igen. Men icke. Efter en stund av att försöka hålla mig igång så gick jag och la mig igen..och sov till halv fem..lite trött. Nu kommer jag antagligen inte kunna sova i natt förstås.


pusshej


Kommentarer
Postat av: Sofie

Jaså, vem är det som påstår så dumma saker?

2009-01-09 @ 17:23:37
URL: http://sofiemedpuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0