min stackars lilla häst!!!


ajajajajajaj!!!
men det är nog bara skrapsår..
han haltar inte och verkar inte ha ont förutom när man tar på det..och som den elaka och hemska matte jag är så tar jag på det typ minst en gång om dagen. Hålla på och göra rent och larva..det skulle han bra gärna vara utan. Men om han fick bestämma skulle jag bara borsta för att klias och han skulle gå täckt i halm och lera jämt..det är hans grej (som jag pajjar VARJE dag)

Dagens outfit:
(Jobbkostymen)
Den hatade kjolen (jag har bett om en ny i lagom storlek)
Randig skjorta (finns inget att jämföra med..men den är bättre än busschaufförskjortorna vi hade förut)
Västen (som egentligen skulle behövas strykas och stärkas för alla små hörn som finns har vikit upp sig)
Skorna (som egentligen inte alls passar med kjolen, men de som passar får jag skoskav av)
Strumpbyxor (i den eleganta tonen "Tan" som inte alls är i narheten av min egen hudfärg)
Ett par extra boxertrosor utanpå strumpbyxorna (men under kjolen) (de extra trosorna behövs för annars åker strumpbyxorna ner, igår hade jag sönder ett par för att jag gick och drog i dem)

Just nu ligger jag i soffan och är inte ett dugg förvånad att jag gör det själv.

Imorgon är en ny dag

pusshej ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha det låter som en sexig outfit:P Det positiva tankarna man kan ha är att du kanske, men bara kanske vänjer dig vid dem!



Stackars hästen, hoppas det blir bra med honom



puss

2009-01-28 @ 22:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0