Landet Ingenstans

Jag har just sett Finding Neverland. Jag minns i efterhand varför jag inte ser på den så ofta. GUUD!! vad jag gråter. Den är ju hemskt fin..men väldigt sorglig. Jag önskar att jag också fick åka till Landet Ingenstans.
Nu har jag ännu mer ont i huvudet än jag hade innan jag började titta. Det kanske är en tumör?! Eller så behöver jag bara dricka lite mer vatten.

Sitter för övrigt i Mellösa just nu. Det finns ju en tv som är lite större än hemma hos mig här. Det är även pappas dator och jag hittade lite fina bilder från 2008. Titta och njut!







Eller varför inte göra det till ett kollage från 2008? Jag lade till några av mina egna bilder hemifrån också..ett urplock hopblandade bilder. En samling bilder som ÄR 2008. Mycket är inte med..men kommer ändå inte glömmas.

pusshej ♥

Kommentarer
Postat av: M

Drick mer vatten! Trevliga bilder, men hur går det med dem på bilen?

2009-01-04 @ 07:35:20
Postat av: Sofie

Å min lilla kisse fick vara med i ditt kollage:D

2009-01-04 @ 12:48:06
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0