Hovslagaren

Han har minsann varit och hälsat på i stallet idag. Nya fina fötter, skor och broddar på Rivalen är fixat..han kommer vara som en ny häst! Skönt att ha det gjort i alla fall.


Gammal bild..nu är det för halt för att spring så här fort..men han är fortfarande lika tjock! :)


Det är jobbhelg men en ganska lugn..igen. Ikväll är det en del..men imorn är det väldigt lugnt. Det gör mig ingenting för jag är inte så jobbmotiverad just nu. Man kanske skulle börja plugga? Nästa fråga är ju dock vad man ska plugga. Några tips? Jag vill bli rik och göra så lite som möjligt..

pusshej ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men hallå du jobbade ju förra helgen? Vi kom ju fram till att vi aldrig var lediga samtidigt!?.. Lr är det jag som har fel på min almanacka?.. Jag ska iaf jobba i helgen. Så jag tycker att du borde vara ledig!

2009-01-30 @ 20:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0