En olycklig kväll

Igår jobbade jag första ordinarie kvällen efter ledigheten. Det gick så där. Eller det mesta gick nog ganska bra. Jag glömde att vi har Amuse bouche på helgerna, även fast kockarna talat om vad det var för någon en stund tidigare. Men till slut fick gästerna den också. Jag var lite allmänt trött och förvirrad men det värsta var ändå att jag tappade en bricka full med glas över mig själv och ett bord. Det var tur att gästerna var och tog ost för annars hade det varit ännu tråkigare. Nu var det rätt lindrigt ändå..jag låtsades lite som att det var helt normalt och fortsatte plocka helt obekymrat. När gästerna kom tillbaka så hade vi som tur var ett ledigt bord som jag precis innan hade plockat av allt från. De var hur som helst väldigt glada ändå.

Idag ska jag fika hos Älin för hennes karl fyller år imorn. Helt ärligt vet jag inte riktigt hur många men det är väl inte det viktigaste hoppas jag. Det är tanken som räknas!
Så innan jag tar mig dit ska jag åka till Rival och ta en tur, för man fick inte tårta förrän på eftermiddagen..och det är ju den man vill ha!

Annars är det okej om förkylningen släpper helt nu. Jag är trött.

pusshej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0