dålig människa

Jag är en dålig människa..idag har jag köpt färdigskivad ost.

Annars har det varit en bra dag. Jag började dagen med en långtur med Rivalen. Det regnade lite men det var skönt att komma ut en sväng. Efter stallet åkte jag hem och duschade och sedan åkte jag vidare till Älin och Ebba. Vi hoppade högt i luften, krälade på golvet och åt gröt..fast det inte ens var gröttid. Men det var gott. Älin bjöd på kladdkaka och bubbelvatten från kran. Det var också gott.
Imorgon ska jag vara barnvakt medans Älin jobbar lite. Vi kanske ska hälsa på på Hultvägen..

Kanske äta något idag också..jag ska nog ta en kik i skåpen och se vad som kan hittas..

pusshej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0