BILEN

Jag har ju fått backning på att jag inte lagt upp bilder på bilen..så nu gör jag det. Skitig och i dåligt ljus..men vad gör man.



Det har för övrigt varit en väldigt fin dag idag. Strålande solsken men kallt som bara den. -17 som mest tror jag. Jag har varit på promenad till hästarna och jag har varit hos syster och sett när Noel har kraschat pepparkaksborgen. Tyvärr får jag visst inte lägga upp fler bilder just nu så det får ni se en annan dag.

Ikväll ska jag försöka göra tidig kväll..jag har typ inte gjort något idag (heller) men jag är helt slut! Jag har fortfarande ont i huvudet..kan vara så att jag är lite förkyld..fortfarande. Pest!

Jag behöver en svart kedja till min nya ljuskrona som jag fått av syster. Den hänger lite för nära taket så jag vågar inte riktigt tända ljusen..det vore ju faktiskt lite tråkigt om hela huset brann upp.

Jag är godissugen.

pusshej ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0