Tavlor!

Idag har jag fått hjälp av världens bästa snickare att sätta upp mina två tavlor. Star wars tavlan hade jag säkert fått upp själv om jag försökt själv ett tag till..men resultatet hade ju INTE blivit lika bra som det blev nu. Syster-tavlan sitter ovanför sängen i taket..riktigt najs..
Det tråkiga är bara att jag funderar en del på att flytta så då känns det eventuellt som lite onödigt arbete? Men det blir ju inte förrän om några månader ändå så helt bortkastat är det ju inte!

Ikväll är det jobb. Just nu sitter jag och bläddrar i IKEA katalogen..man måste ju planera vad man ska shoppa för att vara så effektiv som möjligt!

pusshej ♥

Kommentarer
Postat av: Karin

jag önskar mig ett duschdraperi när jag fyller. Kan inte du kolla efter såndär hängkorg också på IKEA?

2009-02-17 @ 17:40:37
Postat av: Syster

Ni tar den STORA bilen till IKEA va?

2009-02-17 @ 20:12:27
Postat av: Anonym

Ett paket värmeljus och klibbrullar till förbannelse. Max 100 pix totalt.

Jag tänker inte skrive vem det är ifrån för det bara försvinner. Men du vet ju vem jag är ändå.

2009-02-17 @ 22:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0