Storasyster

Jag har världens bästa Syster! Och världens bästa Noel och Sander!
Idag när jag kom hem hängde en brun pappåse på mitt dörrhandtag till ytterdörren. Fasttejpad på påsen fanns ett vykort med teckande bilder på hästar och texten "Hästarna i stallet" och på baksidan stod det:
"Allra käraste syster. Allra käraste moster. Ha en riktigt trevlig fredagskväll." Och i påsen fanns 4 st hembakade kanelbullar. Mmmmums!! (sofie åt den första)

Annars har jag som sagt jobbat idag. Sen kom sofie och hämtade mig och så åkte vi till Hammarvallen. Ett riktigt jobbigt pass..som vanligt..
Efter cyclingen for vi till Ica och shoppade mat. Vi började med att bestämma att vi bara skulle äta popcorn för det är ju nyttigt..det slutade med att vi åkte därifrån med godis, chips och läsk..förutom maten som vi skulle ha.
Älin kom förbi och åt med oss. Trevligt så..
Nu sitter vi (jag o Fie) och ser på Så ska det låta och äter godis..mumma..

pusshej ♥

glöm inte vätternrundan-09

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0