Pusslet

Igår när jag gick och la mig så såg mitt soff bord ut som på bilden nedan:




Jag ska dokumentera utvecklingen av pusslandet..så får vi se. Så här såg det i alla fall ut igår kväll..idag har jag inte hunnit göra något alls..



Idag har jag jobbat 13,5 timmar...skönt att komma ikapp lite..känner mig stressad av att ligga på minus...

Ska snart upp och släppa ut hästarna och hälsa på mammas katt..hanns inte riktigt idag..sen jobba och sen är det helg!! Målet är att hinna träna, umgås och ha det bra..och samtidigt hinna så långt som möjligt med pusslet..helst klart..lycka till!

pusshej ♥

Kommentarer
Postat av: Syster

var är ma?

2009-02-06 @ 07:50:20
Postat av: sofie

hur ska du kunna göra något annat vid det där bordet när du har ett stort pussel där?

2009-02-06 @ 11:59:24
URL: http://sofiemedpuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0