Pusslet dag 5,6,7,8

                                                                                               Dag 5


                                                                                                Dag 6


                                                                                                 Dag 7


                                                                                                Dag 8


Det börjar närma sig klart minsann. Jag har ju blivit lite besatt av detta pusslande så det ska bli skönt när det är klart att återgå till att vara lite mer normal. Men bara lite.

Annars ikväll har jag och Noel varit på bio i katrineholm. Vi har sett BOLT! Helt okej..men Noel förstod inte riktigt handlingen. Det känns som att barnfilmer nu för tiden riktar sig mer och mer åt de vuxna..vilket är bra för de vuxna men vad är då meningen med att göra filmer för barn?

Jag har ett problem. Jag ska göra listor att sätta upp i stallet där man kan skriva upp sig som frivillig funktionär på en tävling som ryttarklubben ska anordna. Problemet är att jag inte har något officepaket i min dator..det har jag lyckats fippla bort någon gång. Med andra ord kan jag för ögonblicket inte titta på de listor som använts tidigare som har skickats till mig och jag kan inte hitta på och göra egna..om jag inte sätter mig och gör det för hand..och det ser ju väldigt proffsigt ut. Men men..jag kanske kan låna mammas dator..eller så kanske jag måste fixa mig ett officepaket? näää..mammas dator blir nog lånad ett tag minsann..

Nu ska jag sova. Imorgon ska jag ta en tur till Katrineholm och shoppa loss lite tror jag. Annars ska jag jobba..och på söndag ska vi nog fira mamma som fyller år. Hon ska få en så fin presunt av mig så ni kan inte ana!

Jag ängtar till på fredag..då händer det grejer mina vänner!!


Kommentarer
Postat av: ÄLIN

Men hallå du måste ju pussla färdigt den där jävla palmen o allt grönt!!!

2009-02-12 @ 07:24:58
URL: http://kattenmusentiotusen.blogg.se/
Postat av: Sofie

du är tokig, hur fan kan du ha fått ihop så där mycket utav pusslet

2009-02-12 @ 21:53:26
URL: http://sofiemedpuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0