Pussel dag 4?

Jag minns inte vilken dag det är..typ dag 4. Eller 5? Beroende på hur man ser det...
Älin, Sofie och Karin (en liten stund) har varit här och hjälpt mig pussla så det har hänt MASSOR. De är så duktiga..även om det kom många kommentarer som "Det finns ju inga jävla bitar som passar!" och andra meningar innehållandes många fler fula ord och namn på det stackars pusslet. Men bra blir det. Vi har kommit jättelångt som ni kan se här under.


Synd bara att det är så mycket kvar...

Vi hann även se melodifestivalen del ett...lite granna i alla fall..men det var som jag misstänkte innan..riktigt dåligt..
Jag minns inte ens vem som gick vidare och jag kommer inte ihåg en enda låt..

Annars har jag varit på pump idag. Det var jobbigt..men skönt. Det var Anna-Karin som höll i passet idag och det var lite tuffare än med Annelie..inte för att hennes är direkt lätt..men ändå..
Det har även lekts med barnen. Egon klagade när de skulle gå ut, att termobyxorna var för långa (eller skitlånga enligt honom själv) men Noel var snäll och talade om för honom att det faktiskt var han som var för kort. Ibland är de för charmiga..

Jag skulle kunna sitta och pussla hela natten..men jag behöver nog sova lite också..

Imorgon är det årsmöte med MeRK. Jag ska ta emot pris för min vinst i ridskolecupen och KM förra året och dessutom bjuds det på smörgåstårta. Najs.


här sitter de..i djup koncentration..

pusshej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0