Oh no!!

Jag insåg just något...något inte så jättebra..
Under en tid nu så har jag lånat mammas kamera..det var till något speciellt jag skulle ha den först men jag minns inte riktigt vad. Nu har jag lagt den på något bra ställe! Och det bra stället minns jag ju så klart inte heller...
Fan rentutsagt..
Hur ska jag försklara det?
 - Du, mamma! Minns du den där kameran du fick när du fyllde 50? Jag lånade den för ett tag sedan..och nu har jag tappat bort den. Men tack för lånet, jag behöver den inte längre.
Det kommer hon gilla. Usch jag är en dålig människa..

Kommentarer
Postat av: ÄLIN

Jag tror att du lånade den för Ebbas dop. Sist jag såg den hade du den med sig hit när du var barnvakt... Men du tog med den sen.. I bilen?

2009-02-04 @ 13:02:33
URL: http://kattenmusentiotusen.blogg.se/
Postat av: Sofie

jag vet att du hade den hemma hos mig på min fest, och att du hade med den hem eftersom du har fixat in bilderna i datorn. Du ska se att den ligger någonstans, problemet är att hitta "nånstans"

puss

2009-02-04 @ 14:12:36
URL: http://sofiemedpuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0