Ingen fara på taket!

Var i från kommer det utrycket för övrigt?

Kameran är upphittad..den hade gömt sig själv (kanske någon gång när jag körde för fort i någon kurva) vid sidan av passagerarsätet. Tur att den är vatten och stöttålig..framförallt stöttålig..det är ju inge vatten i min bil..

Jag är sur och grinig och hatar att vara själv..ändå är jag det..jag skulle säkert kunna ringa någon och be att få komma dit. Jag var just hos mamma men ville inte stanna..hämtade ett pussel och åkte hem..glömde handla som jag tänkt på vägen hem..
Innan mamma var jag hos systern..men det blev inte så länge..som vanligt..jag är en dålig syster och en dålig moster..men idag vill jag inte..jag är bara tött och grinig..

Ändrat schema imorn..får jobba 10-22 istället..det var 20 pers som bokat av..tråkigt..

Nu försjunka i pusslets underbara värld..

pusshej

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sa ju att den var i bilen! Jag borde kanske bli privatdetektiv jag...

2009-02-04 @ 20:56:38
Postat av: Syster

Jag tror det är typ samma som ingen ko på isen. Man hade ju getter på taket förr...så något åt det hållet

2009-02-05 @ 11:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0