Ang. Blomman

Ljus? De har de aldrig fått tidigare så varför chocka dem med det?
För övrigt var blomman bara lite seg i starten..den repade sig över natten och är nu pigg och glad igen.

Än så länge idag har jag ätit frukost med mamma, karin, niklas, lucas och egon. De åkte sedan hastigt till båten..men jag hann ju se dem i säkert 30 minuter i alla fall. Sedan fick mamma sin present och sedan åkte jag till stallet och red en sväng. Nu är jag duschad påklädd och toktrött.

Jag sov i mellösa i natt..eller jag befann mig i en säng i mellösa i natt. Sov det gjorde jag minsann inte många minuter. Mardrömmar och kli höll mig vaken mest hela tiden..vilket betyder att jag är totalt sönderriven och väldigt trötter idag..synd men det ordnar sig nog.
Klockan ett ska jag hämta noel för att åka till affären och köpa tårtgrejor. Vi ska baka tårta till mamma för hon fyller ju faktiskt år idag. Älin ska komma och hjälpa till/ titta på och Elin ska bjuda på mackor.
När sedan mamma slutar arbeta så får vi välla börja med att äta tårta och sen ska jag ta med henne till katrineholm. Där ska vi käka något gott..hoppas jag och klockan 20 ska vi gå på bio. Vi ska se Revolutionary Road, för att det bara var den som passade. Jag skulle vilja se Australia men den började inte förrän 21 och den är ju ganska lång så det orkade vi inte med..det blir nog bra ändå..

Jag behöver nog städa lite nu..pust och stön..

pusshej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0