14:e December

Om någon undrar så har jag gett upp julkalendern. Jag missar alltid och tycker ändå att det har varit riktigt dåligt det lilla jag sett.

Däremot har jag sett en massa lucior på sistone. I fredags började vi med lucia på dagis då amanda var tärna..supersöt minsann! Och på kvällen sen var Viktoria tärna i kolhuset. Tokkallt men fint och stämningsfullt.
Igår missade jag lucian i kyrkan för vi var mitt uppe i julbak och godiskok..men jag tog igen det idag med lucia på pinoccio där sander var sockerbagare.

Annars idag har jag varit i kholmen och shoppat. Inte så mycket som jag ville..men det är ju en hel vecka kvar...-ångest- Det blir inget fancy till någon i år för pengar finns inte. Men de flesta får något i allafall..

nu ska jag äta lussebullar och förbereda mig inför kvällens lasse winnerbäck konsert!

pusshej ♥

Kommentarer
Postat av: ÄLIN

Den gamla soffan har flyttat hem till Malin...

2010-03-17 @ 17:50:56
URL: http://kattenmusentiotusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0