Slut på semester

Idag börjar jobbet igen..ska åka om ca 30 min..

Det har varit en både bra och dålig semester..men mest bra :)

Kubb VM gick som planerat..vi förlorade alla matcher. Vann inte ens ett set. Nästa år kommer det hända något..många kommer bli överraskade..

Jag ska slänga ihop ett sommarkollage när jag tömt kameran och har tid att göra det..vilket formodligen blir till jul..

Annars är det en del hundutställningar inbokade framöver..tävling på jällsjö snart också.

Om det är någon som har ett kul, inspirerande och bra betalt jobb åt mig så säg till..just nu BEHÖVER jag det.

hattigt..osammanhängande och väldigt tråkigt. men jag lever i alla fall! :)

pusshej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0