Hur gick det till?

Jag var hemma från jobbet idag..men jag skulle i alla fall få träffa M när han kom hem från jobbet..det var det som höll mig uppe.
Sen kom han hem typ 18.30-19..vi åt middag och 19.30 fick hunden mat. Sen skulle vi gå ut med hunden och då kom barnet. Vi började se på Taxi men han somnade efter typ 15'. Vi fick alltså typ 1 timme ensamma tillsammans. Jag känner mig lite lurad.

Hoppas jag klarar mig från återfall i natt så blir det jobb imorn innan ledig helg.
Hur ledigt det nu blir med fullspäckat schema..hundutställningar både lördag och söndag så det blir inte ens sovmorgon..
Vart tar tiden vägen?
Ebba minns mig inte ens när jag kommer och hälsar på..då vet man att man är en dålig lektant.
Jag är rätt dålig över lag.
Igår kväll fick jag 500kr i dricks till bara mig för att jag var lagom..bra med pengar men motiveringen?
Nu är det snart höst..regnet har redan börjat..nu slutar det inte förrän i oktober-november, när snön kommer..
Jag önskar att jag var ekonomiskt oberoende och bara jobbade för att det var roligt, just nu är det inte roligt alls..
Det finns så mycket annat att göra..
Kanske borde sova lite så jag är någorlunda människa mot gästerna imorn..men det behövs ju inte..jag är lagom..

pusshej ♥

Kommentarer
Postat av: ÄLIN

Men gud en så BRA motivering tycker ju jag! :) Jag tappar bestick och måste rusa ut i köket och fråga första bästa efter ett svar så fort en gäst undrar nåt... Inte så hemma på det där jävla slottet.. Ses vi på måndag lr?

2009-08-14 @ 23:06:49
URL: http://kattenmusentiotusen.blogg.se/
Postat av: ÄLIN

Förresten så skulle jag vilja ha bilderna som vi tog på Ebba i gröngräset med M's kamera då i början av sommaren!... Om dom finns kvar..

2009-08-14 @ 23:08:17
URL: http://kattenmusentiotusen.blogg.se/
Postat av: Malin

Älin & jag fick blommor på ett kort och texten.

Till dom trevliga flickorna. Det var snällt att jag som är en sån där gamling fick bli kallad flicka ska jag suga på läääänge.

2009-08-15 @ 16:40:00
Postat av: ÄLIN

april kanske?den dagen då Elin var supersur var det iaf....

2009-08-20 @ 09:28:42
URL: http://kattenmusentiotusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0