typ världens jobbigaste utmaning

Jag blev visst utmanad av Puffen

Fem frågor om förhållanden
Är du singel? - nej
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - ja
Kärlek eller sex? - Kärlek
Har du varit kär i någon? - Ja men visst
Finns det någon för dig just nu? - Ja

Tio frågor om dig själv
Ditt namn? - Sara
När fyller du år? - 11 juni
Några utsmyckningar på din kropp, isf var? - Hål i öronen, tattuering på vänstra ryggen :) och högra höften
Vad har du på dig just nu? - svart långärmad tunn tröja, bh, strumpor, caprimjukisar, trosor..utan speciell ordning...
Vilken årstid är bäst? - Vår
Vad tycker du mest om hos dig själv? - eh..min hemliga haka :)
Vad är du bra på? - Att fullfölja det jag bestämt mig för..
Vem älskar du mest på denna jorden? - Familj och mina  vänner
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? - Tillsammans med någon

10 frågor om dina vänner
Vem är din allra bästa vän? - Älin och Sofie 
Vem vet allt om dig? Ingen vet allt..
Vem är roligast av dina vänner? - Sofia
Vem är snyggast av dina vänner? - Älin
Vem är mest partyprisse? - Hannah
Vem är den du helst har filmkväll med? - Älin
Vem av dina vänner är mest "evil" ? - jag bhar bara snälla, rara och underbara vänner!
Du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig? - Varför skulle jag ta med mig någon?..jag ska ju till någon

10 Frågor om din familj
Vem står dig närmast? - Elin
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - ja
Vem är farligast i din familj? - Karin
Vem ser roligast ut i din familj? - Ingen
Vem är coolast? - Noel
Har ni något husdjur? - Mamma har en katt. Räknas hunden? Annars måste ju hästen räknas :D
Vem har du mest gemensamt med? - Elin o Karin
Vem står för underhållningen? - Karin undehåller gärna annars kan man ju inte låta bli att skratta åt kidsen
Vem sover du oftast med? - M..
Roligaste kvällen med familjemedlem? - Det finns många att välja på..

10 frågor om idag
Vad har du gjort? - Jobbat, cyklat, pumpat och gjort klart funktionärslistor
Har du varit glad idag? - Ja
Har du varit ledsen idag? - Nej 
Har du gjort något bra idag? - Tränat en del..
Vad ska du göra nu? - Gå och lägga mig om en stund..
Har du gjort något dåligt idag? - Nej..bara bra saker!
Vad har du ätit idag? - Mackor, mjölk, ostpaj, mackor
Har du duschat idag? - japp..två gånger faktiskt..
Är du trött nu? - toktrött
Vad händer imorgon? - Cykla, rida, jobba är det som är planerat

Telefon/Mobil

Vem ringde du senast? - Ingmarie Gren på Flens bostad
Vem ringde dig senast? - M
Vem sms:a till dig senast? - M
Vem sms:a du till senast? - M

Övrigt
Är du hungrig just nu? - nä
Vad är klockan nu? - 21.58
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - Min mail och bloggen

Kärlek
Har du kysst någon idag? - Ja
Har du kysst någon de senaste 30 dagarna? Ja
Har du ett förhållande? - Ja
Är du romantisk? - Jag brukar försöka i alla fall..
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - Nej
Är du svårflörtad? - Det beror på vem som flörtar..
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - Ja.
Har du nångång slagit någon? - Ja..men inte så hårt
Har du lekt med någons känslor? - Inte med mening i alla fall
Hur länge höll ditt längsta förhållande? - ingen aning..drygt ett år?
Hur länge var ditt kortaste? - 2 veckor
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - förhållande
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - Nej
Är du en bra pojk/flickvän? - Jag tror det..
Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)? - M
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? - Det har jag nog aldrig varit med om..
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med? - Ja
När fick du din första kyss? - På "gårn" under ett bord..någon gång när jag gick på lågstadiet..
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - Under 20 har jag för mig...
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - Nä
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - Icke
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? - Dumpad
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? - En stark personlighet, omtänksam, ärlig

Herregud..det tog typ aplång tid det där jue..och jag kan nog inte utmana någon annan heller..den som vill- var så god!

pusshej ♥

Kommentarer
Postat av: ÄLIN

:*

2009-04-08 @ 13:36:09
URL: http://kattenmusentiotusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0