Sparkad!

Jag har blivit sparkad av Caramba. Eventuellt får jag skylla mig själv..men han har ju inte sparkat några andra mornar (klassisk kommentar.."han är ju så snäll"). Han träffade rakt på elektriska knölen. Det gör sjukt ont och fingrarna domnar bort i vågor och armbågen är lite svullen men det går nog över till slut :)

Annars är jag i en period där jag hadlar för väldigt mycket pengar på väldigt kort tid..effektivt men verkligen inte ekonomiskt.

Idag har jag alltså släppt ut hästar och fått ont i armen, ätit pannkaka hos systern, varit på mitt kära bodyshop och fått en makeuprådgivning (som inte alls blev gratis bara för att själva rådgivningen var det), handlat bra-att-ha-saker på bidermans, bytt en kofta på sisters och jag har dessutom tvättat en massa kläder. Lite senare ska jag hämta min cykel i hnäs..igår när jag skulle cykla hem så började det ju regna! och lite mesig som jag var så lånade jag bilen så idag måste jag nog hämta tillbaka cykeln..om det funkar med armen. Jag ska trycka i mig lite tabletter så blir det nog bra.


Igår var jag för övrigt på spinning. Jobbigt..men jag tror iaf (och hoppas verkligen) att jag blir lite duktigare och får lite bättre kondition för var gång..

pusshej ♥

vätternrundan-09.blogspot.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0