Påskkärring!

MALIN! Åh vad roligt att gå påskkärring! Det har jag minsann inte gjort på MÅNGA år!! Men jag skulle bara skrämma alla så stackars Lisa inte heller fick något godis..och det vill jag ju inte..

Idag har jag jobbat..inte en gäst har jag haft. Eller jo..4 pers fick lite kaffe. Annars har jag städat, möblerat och mest bara lullat runt. Efter jobbet cyklade jag till hälleforsnäs och sedan tränade jag pump. Det var det inte många andra som gjorde..vi var typ 7 st..men det var lika jobbigt för det..
Efter pumpen kom Hannah över och hon hjälpte mig göra klart funktionärslistan så nu behöver jag bara ta mig ut till Lindsberg och sätta upp den i stallet också..

nu är jag sjukt trött och ska minsann gå och lägga mig snarast!!

pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0