Långfredag

Karin och kidsen har precis varit här. Vi har sett Madagaskar 2..vilken jag införskaffade mig på ICA. Helt okej film..bjöd på en del skratt och fniss. Vi har även lekt med musikroboten som jag aldrig vet varken hur man får igång eller stänger av..men jag kan lova att det enkla är ju att få på den..och när den väl är på är det omöjligt att stänga av den..och man blir HELT GALEN på ljuden den hittar på. Men men..det var ju kul så här i efterhand..eller?!

Hon lånade även lite kläder..det är ju nämligen dop hos kusin imorn och de har bestämt att det är dresscode:kavaj och karins plan var att gå i jeans, men sen kom hon på att Prin Carl-Philip kanske är bjuden och det kanske är därför de har dresscode från början och då kan man ju inte gå i jeans. Hon lånade hur som helst en klänning. Själv ska jag jobba imorn..inte för att det gör något..jag var ju ändå inte bjuden. Hoppas bara jag kan jobba..snoret rinner och rinner och kroppen känns inte riktigt så pigg som den borde..

Eventuellt kanske det skulle bli bättre om man vilade lite..men det är inte min grej. Karin och jag har varit i stallet idag och tvättat rivalen så när vi åkte därifrån var han nästan alldeles ren och fin..antagligen är han det inte när jag kommer dit imorn..
Vi tog pappas räser och hans nya mountain bike till stallet. Han har ju nämligen köpt en mountain bike så Karin kan få räsern. Bortskämda mellanbarn! Och de ska vara de som hamnar emellan och aldrig får samma uppmärksamhet..haha

Nu ska jag sova så jag orkar med morgondagen..

pusshej ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0