Natten!

Gå och lägg dig det är ju mitt i natten!!
Ja men jag kom ju nyss hem från jobbet så jag måste varva ner lite först..

Kvällen började bra..det verkade som att vi skulle komma hem lite skapligt..men då hade vi inte räknat med brudgummen och hans marshalkar. Men det gjorde ju inget för de hade ju trevligt i alla fall! Han ringde från rummet 01.14 och ville ha en magnumflaska champagne. Det hade varit bra för pengarnas skull..men med tanke på hur mycket de druckit innan så hade nog inte hans blivande fru varit så nöjd imorn och jag tvivlar på att han hade varit det heller. Vi får ju hur som helst inte sälja alkohol efter ett så jag sa nej.

Personligen ska jag åka till Grönan med den gutniska familjen och Noel imorn. Ska bli mycket trevligt. Hoppas bara jag kommer upp i tid för tåget..det blir till att ställa två klockor minsann..och karin får nog ringa och kontrollera att jag är vaken. Jag har ätit lite för mycket av kvällens plommonbröd så jag har lite ont i magen nu..hoppas att jag kan sova ändå..

hare

pusshej

Kommentarer
Postat av: sofie

han var ute hos mamma å pappa och skadade sig på sitt koppel så att han dog!!:( Känns helt overkligt, får se hur jag tar det när jag kommer hem igen, är i Gävle nu! Han var ju så liten!! Min söta underbara katt

2008-09-20 @ 19:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0