mycket i almanackan..

jag hinner inte riktigt med..
men det är väl inget nytt..

imorgon måste jag gå upp kl.06 för att hinna leka med rival innan jag åker till älin och leker med henne..kl.14 är det personalmöte och sedan blir jag kvar på jobbet till kl.01 eller tills vi är klara.

i morse ringde inte min mobil..alls. jättedumt. men den lät tillräckligt när jag fick sms kl.0830 så jag vaknade av det iaf. tur var väl det..jag hann till och med frukost på jobbet- snabb jag!

Jobbet gick bra..det var lugnt. Bar typ tusen kartonger champagne kändes det som. Efter jobbet tog jag mig upp på Flenscityt och hämtade ut ett litet blått paket med blå snören. Där träffade jag även Älin, Elin, Noel och Sander och vi hade en liten barnvagnsträff utanför "gamla turistbyrån". Två barnvagnar, 3 barn och en cykel. Fullfart kan man kalla det. I alla fall på den där lilla cykeln.
Efter cityäventyret åkte jag hem..snabbstädade och åkte vidare till Mellösa. Och vilka möter jag där? Om inte Elin, Noel och Sander. De är snabba de där. Jag och Noel provade Morfars nya räsercykel och sedan läste jag och Sander tidningen. Eller jag läste så mycket jag hann innan han bokstavligen käkade upp den. Efter lite mat for jag vidare till stallet. Hann inte mycket mer än hälsa på rivalen innan jag var tvungen att åka till Berit. Men när jag kom dit så skulle jag ju rida Patsy som redan gick på lektionen innan..så jag fick vackert sätta mig och vänta. Galet kallt blev det minsann, men väl på hästryggen blev jag snabbt varm. Det gick riktigt bra ikväll faktiskt. Vi hoppade på volter. Patsy gick så fint så och  jag är riktigt nöjd faktiskt. Men hur svårt är det att svänga när man har så liten häst..haha.

Nu ska jag nåla upp mina byxor och sedan måste jag nog faktiskt sova..

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0