Bilen!

Den blev minsann godkänd av Mr Besiktningsman idag!! Duktig den!! Så nu ska den nog säljas..

Blev erbjuden att köpa en häst idag. Jättefin på alla sätt och vis..man blir ju bra sugen..

Annars skulle jag fika med Elin och Älin. Jag skulle bara ta emot pappas fönster först, men det visade sig att det inte var så bara. Den gamla, gamla gubben som kom med fönstren, han kom med en alldeles för liten bil och fönstren på fel håll så det gick inte att få ut dem ur bilen utan truck. Den lilla palldragaren som han hade med sig räckte inte så långt..men tillräckligt långt idag. Han vände och vred och flyttade och donade där uppe på bilen. Vilket pucko. Hade de läst på fraktsedeln innan så hade det aldrig blivit något krångel. När han tillslut var klar så var jag riktigt sur och Älin hade gått hem igen så det blev inget fika. Jag tror att jag fått fika hos henne också om jag velat men jag var så arg så jag ville bara hem.

Nu är det strax jobb igen..

Life goes on

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0