trött

just nu känns det rätt segt..
ska snart gå och lägga mig..måste bara äta en macka först. helst galet hungry!!

idag har jag minsann inte gjort så mycket. vaknade när klockan väckte mig och sedan åkte jag direkt och släppte ut hästarna. efter det direkt hem och sov en timme och sedan har jag mest lodat runt. plockat lite här..tittat på datorn..tittat på tv..duschat..diskat lite..vikt tvätt..plockat lite där..och sedan jobbat.

tänk när man var 15..även om man inte riktigt visste det då så hade man det ju oförskämt bra..

nu ska jag dö i några timmar så ska jag upp och släppa ut hästarna sen..


pusshej


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jaa, tänk om man var 15 igen! Tänk så mycket man klagade då, fast oj vad små problem man hade egentligen! Och roligt hade vi också när vi var 15! :)

2008-10-14 @ 11:43:36
URL: http://fiian.blogg.se/
Postat av: sofie

klart vi kan baka pizza om det är så att du vill ha det, jag är inte så kittslig

2008-10-14 @ 17:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0