skorna

För ett tag sedan köpte jag nya jumpaskor. Det var ju trots allt nystart på terminen och jag har behövt köpa nya ganska länge. Så jag drog med mamma i ALLA sportaffärer inom en rimlig radie..tillslut slog jag till på ett par för 699kr. Sen dess har jag använt dem en gång..när jag var ute och gick. Värdelöst. Jag har inte jumpat en enda gång den här terminen..tiden har försvunnit från min värld. Därför tog jag tag i saken och sålde skorna till mamma idag. 500kr..tack så mycket. Hon jumpar ju i alla fall så hon behöver dem lite mer än jag.

Annars går det segt att sälja saker..typ min bil. KOM OCH KÖP!!

Jag har köpt glass idag. Vienetta-10kr och en mexican pecan tror jag den hette..eller något liknanade..ska hur som helst bli gott. när jag nu tar mig tid att äta det.

kanske ikväll..men först  måste jag fixa tvätten och städa lite minsann..

veckan:
måndag - släppa ut hästar 07. jobb15.30-01
tisdag - släppa ut hästar 07. hovslagaren kommer 7.30. jobb 16-01
onsdag - släppa ut hästar 07. jobb 9.30-16. Rida hos Berit 19.
torsdag - jobb 16-01
fredag - jobb 9.30-16
lördag - ledig
söndag - ledig

någon dag ska jag boka in en tid för lektion med rival också..som jag för övrigt ska leka med varje dag men som inte står i "schemat"

jag köpte för övrigt tre trisslotter idag. de hånade mig med massa extra pengar..som jag inte vann. Pest.

nu tvättstugan

pusshej

(dagens två ord "för övrigt"..missbrukas totalt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0